Folk & Företag | 2022-04-26

På ny tjänst

Gröna Mobilister, som nyligen bytt namn från Gröna Bilister, får ny ordförande i Jesper Johansson. Han tar över efter Marie Pellas.

Jesper Johansson har bred bakgrund inom hållbar mobilitet och är en av pionjärerna i Sverige på området. Han var under flera år Sveriges representant i EPOMM (European platform on mobility management), startade och drev SWEPOMM (Swedish platform on mobility management) och ResSmart (plattformen för hållbar mobilitet i Stockholms län).

Nella Bergström

Kommentera

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Autopix • Annons

Så fångar de köparens uppmärksamhet

Kyvik Auto har byggt upp en av Norges snabbast växande oberoende begagnatbilverksamheter, och de har bara börjat.