I marsnumret tittar vi närmare dels på begagnat, dels på hur man skapar drag i hallen. Båda ämnena är centrala för goda affärer när nybilsförsäljningen minskar och ekonomin haltar hos kunderna.
Tema begagnat
*Niemi bil har korta lagertider och satsar på personligt bemötande
Filip Ceder är begagnatspecialist och delar med sig av sina tips
*Listor över bästa beg-handlarna
*Antal fordon på export
*Riddermark är åter i topp. Hur gör de?
*Tommy Letzéns analys: Begagnat blir allt viktigare
Tema drag i hallen
*Bröllopsyra hos Wafab drog folk och gav publicitet
*Rolf Ericson stötar lokalsamhället
*Bilbolaget Nord ordnade konstutställning
*Rejmes har välbesökta lunchrestauranger
*Digitalt drag är också viktigt – Wayke vet hur det skapas
Och så kan du läsa om storm på J Bil, att Lindströms bil tar medarbetarna till Japan, att det är dags att skippa det kvinnliga tramset, att skiftarbete lockar på Wist, expertens svar på läsarfrågor, månadsmöten löste trivselproblemen och mycket mer.
Trevlig läsning!
Kommentera